خرید قسطی هود و سینک و گاز

خرید قسطی هود سینک گاز

در بازاری که  قیمت ها روزانه دستخوش تغییر هستند و کالا ها مدام افزایش قیمت پیدا می کنند خرید اقساطی هوشمندانه راه حل مناسب تری نسبت به پس انداز کردن است و می تواند یک تصمیم مالی درست باشد به چند دلیل:

شرایط قسطی خرید لوازم آشپزخانه

تمامی اجناس سی‌هود دارای تخفیف هستند و به‌ازای تعداد ماه اقساط، درصدهایی که زیر نوشته شده است از درصد تخفیف کالا کسر می‌شود. برای مثال اگر یک کالا 20% تخفیف داشته باشد و شما پلن 3 ماه را انتخاب کرده باشید، علاوه ب شرایط اقساطی بدون بهره، کالایتان را با 11% تخفیف می‌خرید.
  • اقساط یک ماهه 3%
  • اقساط 2 ماهه 6%
  • اقساط سه ماهه 9%
  • اقساط چهار ماهه 12%
  • اقساط پنج ماهه 15%

لوازم آشپزخانه خود را در کوتاهترین زمان ممکن در اختیار داشته باشید

تصور کنید شما امروز نیاز فوری به خرید هود، گاز، سینک و یا دیگر اقلام آشپزخانه دارید و نمی توانید زمانی را صرف پس انداز کردن کنید و سپس خرید انجام دهید. سی هود شرایط خرید اقساطی را برای شما عزیزان فراهم کرده است که می توانید کالای آشپزخانه مورد نظر خود از برند های ایلیا استیل، کن، اخوان و… را خریداری کنید.

یک مدل بالاتر بخرید

اگر مدل بالاتری از هود های هوشمند را مد نظر دارید به پولش فکر نکنید! خرید اقساطی سی هود شرایط را برای شما آسان تر کرده و می تواند راه حل مناسبی برای شما باشد.

به روز باشید

بازار کالاهای لوازم خانگی همیشه در حال بروز شدن است با سی هود می توانید جدیدترین محصول از برند های کن، اخوان، ایلیا استیل، استیل البرز و دیگر برند  های معتبر بازار را در آشپزخانه ی خود داشته باشید.

شرایط خرید اقساطی سینک و هود و گاز

 فروشگاه سی هود برای حمایت از هموطنان خود در این شرایط نابسامان اقتصادی طرح جدید فروش قسطی ارائه کرده است.

برای خرید به صورت اقساطی نیاز به چک صیادی، استعلام وضعیت اعتباری چک و گردش حساب دارید می توانید کالای مورد نظر خود را با بهره ی کم خریداری کنید. خبر خوش سی هود به شما همراهان عزیز این است که با خرید به صورت قسطی می توانید از تخفیف های بیشتری در خرید خود بهره مند شوید.

آیا خرید قسطی هود، سینک و گاز شامل تخفیف می‌شود؟

بلی، به ازای هر ماه ۳٪ از تخفیف کالا کم می‌شود. برای مثال اگر کالایی در شامل ۲۰٪ تخفیف باشد و شما در اقساط ۳ ماهه خریداری کرده باشید به ازای هر ماه ۳٪ از تخفیف کالا کم می‌شود  و شما آن کالا را با ۱۱٪ تخفیف خریداری می‌کنید.

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
سبد خرید
شروع به تایپ کردن برای دیدن پستهایی که دنبال آن هستید.
لیست علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من